Питання та відповіді

Не можу зайти в особистий кабінет на сайті.

Рекомендовано використовувати наступні інтернет браузери: Internet Explorer, Mozilla Firefox. Для входу в особистий кабінет необхідно ввести номер картки (16 цифр) - без пробілів та додаткових символів, а також відповідь на запитання, яке відображається на екрані. Для входу в особистий кабінет власників карток Mastercard від ПриватБанку необхідно ввести фінансовий номер телефону. Після цього вам буде надіслано пароль у СМС.

У мене заблокований вхід на сайт контролю і погашення балів.

Для розблокування входу на сайт Ви можете звернутися до інформаційного центру Бонусної програми Mastercard Rewards за номером 0-800-30-11-20 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України).

Я замовив миттєве поповнення мобільного рахунку, але гроші на рахунок не отримав.

Поповнення мобільного рахунку проводиться миттєво, але максимальний термін поповнення складає 2 робочих дні. Якщо протягом цього часу Ви не отримали кошти на рахунок, будь ласка, зверніться до Центру Програми за номером 0-800-30-11-20 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України).

Де можна перевірити поточний баланс балів?

Перевірити поточний баланс балів можна на персональній сторінці Бонусної програми Mastercard® Rewards Україна або зателефонувавши до інформаційного центру Бонусної програми Mastercard Rewards за номером 0-800-30-11-20 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України).

Як нараховуються бали?

Бали нараховуються за будь-які покупки за допомогою Картки, згідно умов фінансової установи, що її видала.

Проте майте на увазі, що бали не нараховуються за будь-які комісії, покупки, які пізніше повертаються або компенсуються, перекази балансу, покупки за допомогою чеків, страхових платежів, відсотків, штрафів за невиконання умов договору, інших оплат і витрат, дорожних чеків, будь-яких азартних ігор (включаючи плату за можливість виграти приз), та за винятком будь-яких покупок із готівкового рахунку, включаючи отримання готівки через банкомати.

Коли нараховуються бали на мій рахунок?

Бали на Ваш рахунок зараховуються автоматично. Проте майте на увазі, що обробка міжнародних операцій і нарахування балів за такі операції може зайняти до п’яти тижнів від дати проведення операції. Саме тому бали не будуть нараховані в день покупки або наступного дня.

Чи можна об’єднати бали, отримані за розрахунки різними картками?

Ви можете об’єднати баланси балів декількох власних платіжних карток, що беруть участь у програмі, або об’єднати свій баланс з балансом іншого учасника. Для цього необхідно звернутись до інформаційного центру Бонусної програми Mastercard Rewards за номером 0-800-30-11-20 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України). 

На що я можу обміняти бали?

Ви можете обміняти свої бали на різні винагороди. Перелік винагород подано в Каталозі винагород Бонусної програми Mastercard Rewards Україна. Більш детальну інформацію щодо винагород та їх вартості в балах можна знайти в особистому кабінеті або за номером Центру Програми 0-800-30-11-20 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України).

Хочу обміняти свої бали на винагороди за допомогою телефону. Куди мені зателефонувати?

Ви можете обміняти свої бали на винагороди, якщо звернетеся до Центру Програми за номером 0-800-30-11-20 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України), або через сайт Програми. Щоб обміняти бали через сайт, зайдіть на свою персональну сторінку й оберіть винагороду.

Чи можу я замінити або повернути отримані винагороди?

На жаль, замовлені нагороди не можна ні повернути, ні замінити.

Чому у мене від’ємний баланс балів?

Якщо після нарахування балів за покупки, що поверталися, було здійснено замовлення подарунків, баланс може бути від’ємний, так як бали анулються після повернення коштів на карту.

Більш детальну інформацію щодо нарахування балів можна знайти в офіційних правилах програми або за номером Центру Програми 0-800-30-11-20 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України).

Баланс балів на виписці з мого карткового рахунку не збігається з кількістю балів, зазначених на моїй персональній сторінці.

Бали на виписці з карткового рахунку відповідають кількості балів, наявних на момент запиту. Рахунок на Вашій персональній сторінці – це актуальний баланс балів, за які ви можете обмінювати винагороди. Оскільки обробка міжнародних операцій і нарахування балів за такі операції може зайняти до п’яти тижнів від дати проведення операції, кількість балів на виписці з рахунку та на Вашій персональній сторінці може відрізнятися.
 

Я не отримав(ла) винагороду.

Винагорода має бути доставлена протягом 14 днів з дня замовлення. Якщо після цього терміну Ви не отримаєте винагороду, зверніться в Центр Програми за номером 0-800-30-11-20 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України).

Я отримав подарунок, який відрізняється від зображення на сайті.

Модель, форма, колір подарунків може відрізнятися від зображень на рекламних матеріалах Акції.

Який термін зберігання посилки у поштоматі Приватбанку?

Посилка зберігається у поштоматі Приватбанку 5 днів, далі посилка повертається відправнику.

Який термін безкоштовного зберігання посилки у відділенні Нової Пошти?

Посилка зберігається у відділенні Нової Пошти 5 робочих днів, далі буде нараховуватися комісія за зберігання.

Не знайшли відповіді на ваше запитання? Надішліть його нам.Задати питання
Не знайшли відповіді на ваше запитання?
Надішліть його нам